21 mar. 2009

Suflet de vanzare


Intr-o zi cu ploaie
ai intrat
in magazinul de suflete,
le-ai gasit pe toate
cu nasul lipit de geam
plangand picaturi.

Ai scos din buzunar
portofelul cu amagiri
si le-ai intins peste tejghea:
"Un suflet, va rog!"
"Cum sa fie?"
"Iubitor, sincer, frumos,
rabdator, intelegator, iertator..."
"Hei, stai asa...
am ceva, dar e cam prafuit;
nu mi-a mai cerut nimeni
pana acum asa de mult..."

Si ... m-ai cumparat
golind portofelul pana la fund.
Ai uitat sa imi spui
ca nu era pentru totdeauna...

Acum, in piata trista
un copil isi sterge ploaia de pe obraji
castigandu- si existenta:
"Suflet de vanzare!
Suflet de vanzare!"

2 comentarii:

  1. abia azi am intrat aici spre rusinea mea si vad ceva ce imi place, imi plac versurile astea

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi urmaresc bloguri foto acesta mi-a atras atentia si in special acest post. Scris cu suflet, imi place, felicitari pentru talentul de a crea umbre si lumina cu vorbele.

    RăspundețiȘtergere