18 mar. 2009

Rugaminte!!!


Deschide turnul de fildes in care te-ai retras si pofteste-ma inauntru!Te-am cautat in dansul nebunesc al frunzelor de toamna, in picurii de ploaie care imi mangaiau chipul...mi-am inaltat privirea si am infascat cucubeul de o raza albastra, spunandu-mi: "Sa-l tin bine, sa nu-l scap niciodata!

M-am azvarlit in celalalt capat al Universului si mi-au crescut aripi...m-am purtat printre norii bucalati ca un pui de inger pana la poarta turnului tau ce se ridica de nicaieri spre inalt...mi-am scuturat pletele de razele de soare, de ploaie si de stele pe care le adunasem in zborul catre fericire...Inima mi-a batut puternic in piept, avand rezonanta in poarta ta de fildes.

Deschide turnul si lasa-ma sa-ti intru in piele, in trup, in suflet! Sa fim UNUL, desi suntem DOI! Eu am devenit Tu. Mi-am pierdut identitatea ca sa te am pe tine, ca sa ma hranesc din privirea sufletului tau.

Smulge-mi aripile si tine-ma aproape ca sa nu mai plec niciodata din turnul NOSTRU de fildes.Doar asa lacrimile vor deveni picaturi de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu