30 mar. 2009

Am crezut in Destin

Da, asa voi incepe azi...am crezut in destin ... recunosc... inca mai cred... Cred ca tarie ca se va implini ceea ce am visat... si nu doar ca idee, ci va fi cu exactitate... Ce nu inteleg? De ce ne irosim timpul? De ce nu grabim acest destin? Viata ni se va parea scurta apoi...si nu vom avea timp sa petrecem atat de mult cat ne-am dori...

Se spune ca oricat ne va intoarce viata vom ajunge in acelasi loc...Si totusi... am ajuns de atatea ori.. un semn cat de mic si a schimbat viata noastra...De cate ori vom ajunge ca sa ne dam seama? Oare aceste intoarceri ne avertizeaza asupra a ceva? oare suntem noi orbi sau doar eu blocata in ideile mele?

Si totusi cred.. cred ca va veni acea zi... si o astept..uneori cu rabdare.. alteori nerabdatoare... dar va veni...inca putin si vom fi doar NOI... atunci nu voi mai fi IN LUMEA MEA, ci vom fi
NOI - IN LUMEA NOASTRA!

Un comentariu: