14 mar. 2009

Am nevoie de Dragoste

E seara. Gandurile imi zboara aiurea spre singurul meu vis lipsit de egoism: Dragostea...Cu cat gandesc mai mult, cu atat realizez ca am nevoie de ea ca sa imi linistesc cugetul, si, cu toate acestea, stiu ca e ceva ce nu poti grabi! Nu, va trebui sa astepti, pentru ca dragostea nu vine usor. E un joc de-a daruitul si primitul,de aceea trebuie sa ii lasi timp, indiferent cat de mult va dura.

Si atunci ma intreb :"Dar cata durere in inima trebuie sa suport inainte de a regasi dragostea care sa imi redea viata? Cat va trebui sa mai astept? Cat mai am de suportat inainte ca singuratatea sa imi franga inima?"

Raspunsul la intrebare nu l-am gasit, dar stiu ca singurul lucru pe care il mai pot face acum, cand simt ca puterile ma lasa este sa ii las timp suficient. Cat??? Nu stiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu